0513-764123 (ma-vr 10:00-17:00)

  • Retour Garantie
    Gegarandeerd kwaliteit
  • Nederland en Belgie
    Binnen 2 werkdagen verstuurd
  • Achteraf betalen
    o.a. via digitale acceptgiro

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen over bestellen, verrekijkers, accessoires en meer.

 

Veelgestelde vragen over bestellen

 

Hoe kom ik in contact met de klantenservice?

Via het contactformulier kunt u uw vraag stellen aan de klantenservice. U kunt ons ook direct een e-mail sturen via info@verrekijkerzaak.nl of een bericht achterlaten dat we u terug moeten bellen.

  

Hoe kan ik betalen?

In deze webshop kunt u betalen via Ideal, Paypal, Credit card, bankoverschrijving en achteraf betalen via de Afterpay digitale acceptgiro. Lees op deze pagina meer over de betaalmogelijkheden.

  

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?

Normaliter wordt uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen afgeleverd. Is dit niet het geval dan nemen wij direct contact met u op en zorgen we voor een oplossing naar wens.

  

Hoe weet ik hoe laat het pakket geleverd wordt?

U krijgt automatisch een e-mail met daarin de Track & Trace code om te kijken waar u bestelling is. Op de dag van bezorging wordt aangeven hoe laat het pakket bezorgd wordt. U kunt ook inloggen op uw account om te kijken wat de status van uw bestelling is.

  

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dat is helaas (nog) niet mogelijk. U kunt een product wel thuis uitproberen en vervolgens retourneren.

 

Kan ik producten eerst bekijken thuis?

Uiteraard kunt u de verrekijker eerst proberen om te kijken of u het juiste producten heeft. U kunt (een deel van) uw bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren. Zie ook de pagina's over zichttermijn en retourneren.

  

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij verzenden naar heel de Benelux, bekijk ook onze pagina over verzenden.

  

Moet er ook getekent worden voor het pakket?

Dat is niet nodig, normaliter worden de pakketten niet aangetekend verzonden.

 

Heb ik garantie?

Ja op alle producten krijgt u maar liefst 1 jaar garantie!

  

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja dat is mogelijk. Via de betalingsprovider Afterpay kunt u bestellingen tot 500 euro achteraf betalen. 4 dagen na de bestelling ontvangt u een factuur die binnen 14 dagen betaald moet worden. Grotere bedragen achteraf betalen is alleen mogelijk voor bedrijven die door een kredietcheck komen.

 

 Kan ik een order annuleren of wijzigen?

Tot dat uw bestelling 'In behandeling' is genomen kunt u ons bellen of mailen om de bestelling te wijzigen. Nadat uw bestelling in behandeling is genomen is het wijzigen of annuleren niet meer mogelijk omdat het pakket al is aangemeld bij Postnl.

  

Wat moet ik doen als ik geen statusupdate krijg van mijn bestelling.

Als u niet binnen 2 werkdagen een update van uw order krijgt dan kunt u het best direct contact met ons opnemen. We zullen dan gelijk onderzoeken waarom uw bestelling nog niet verstuurd is. 

 

 Kan ik een artikelen retour sturen?

Binnen 14 dagen kunt u (een deel van) uw bestelling zonder reden retour sturen. Daarna heeft u nog twee jaar om defecte producten om te ruilen. Lees meer op onze retourenpagina.

 

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

 

 Krijg ik ook korting bij grote aantallen?

Bij grote aantallen (meer dan 5 stuks) kunnen we een kleine korting geven. Neem even contact op voor een offerte op maat.